Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

1 year has already passed...*

27  Ιουλίου 2010. Συναυλία Μιχάλη Χατζηγιάννη. "Μην μου το παίζεις φίλη, εντάξει; -.- " - ξέρεις εσύ. Κι όμως, εμείς, πάλι τα ίδια.. Πάλι μαζί. Πάλι με συγχωρείς για διάφορες βλακίες που κάνω και κάνεις. Πάλι αγαπιόμαστεΜην με ρωτήσετε για ποιόν είναι αυτό το άρθρο. Ξέρει. Θέλω να ξέρεις ότι είσαι ένα από τα πιο πολύτιμα πράγματα στη ζωή μου. ΠΟΤΕ μην αναρωτηθείς αν σ' αγαπάω. Ξέρεις πολύ καλά:) Αν δεν σ' αγαπούσα, δεν θα προσπαθούσα τόσο. Ίσως να μην το δείχνω. Ίσως να είμαι λίγο πιο ψυχρή. Μα έτσι έγινα, λόγω του χαρακτήρα ορισμένων ανθρώπων! Έχω μάθει πλέον να φυλάγομαι σε όσους δεν εμπιστεύομαι. Με σενα όμως γίνεται κάτι διαφορετικό. Το ξέρω, γίνομαι προβλέψιμη, αφού στα 'χω πει 200 φορές. Μαζί σου είμαι ο εαυτός μου, και δεν φοβάμαι να το δείξω. Μαζί σου, νιώθω τέλεια, και ξέρω ότι στις δύσκολες στιγμές -όπως τώρα- θα είσαι εκεί κάπου να ενδιαφερθείς και να ρωτήσεις για μένα. Ξέρω πως κι εγώ είμαι κάτι ξεχωριστό για σένα, και προσπαθώ πολύ, να μη γίνω κάτι συνηθισμένο σαν όλα τ' άλλα. Είσαι ο φύλακας άγγελος μου. Θέλω να με βοηθάς και να με προστατεύεις για τα πάντα. Θέλω να 'σαι πάντα κοντά μου. ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ! Θα πληγωθώ ανεπανόρθωτα. Υποσχέσου πως θα είσαι για πάντα εδώ, σε παρακαλώ.


Daydreamers!:D Θυμάσαι; Έχω να σου πω, πως πάντα θέλω να ονειρεύεσαι. Μην σταματήσεις ποτέ, μη χάσεις το γέλιο σου, μη χάσεις την καρδιά και το χαρακτήρα που έχεις τώρα. Μην αλλάξεις -όπως έκανα εγώ:( - και μην με προδώσεις...


Έχω στηρηχτεί ΆΠΕΙΡΕΣ φορές πάνω σου. Με προσέχεις, αφού είμαι το μικρό, και με νοιάζεσαι. Κι εγώ το ίδιο.. Και δεν θέλω να φύγει αυτή η προσοχή. Τουλάχιστον όσο είμαστε ζευγάρι:ρ 


11.12.2010. Ξέρεις τι έγινε και τότε. Καλά στέφανα!


09.08.2011. Θα προσπαθήσω, το υπόσχομαι. Σ' ΑΓΑΠΑΩ, να το ξέρεις.


4 χρόνια τώρα, νομίζω σου έχω δίξει τι σημαίνεις για μένα. Μην σταματήσεις ποτέ να μου χαμογελάς. Αυτό είναι μέρος της ζωής μου:)
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου