Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Changed People.

Βγαίνεις μια μέρα με πολλούς φίλους σου για να περάσεις καλά. Ξαφνικά, ανακαλύπτεις ότι ένας ή πολλοί από αυτούς, τους οποίους γνωρίζεις για πολλά χρόνια, έχουν αλλάξει. Στεναχωριέσαι. Σκέφτεσαι να μην μιλήσεις για να μην χαλάσεις την σχέση σας. Είναι σωστό αυτό; 


Σήμερα κατάλαβα ότι οι άνθρωποι δεν είναι πάντα αυτό που φαίνονται, και ότι πολλές φορές αλλάζουν χωρίς να το πάρεις χαμπάρι. Γίνονται πολύ επιθετικοί μαζί σου, διαφωνούν στα πάντα, αδιαφορούν για σένα. Και εσύ σκέφτεσαι μονάχα ένα τεράστιο "ΓΙΑΤΙ;"! Μήπως άλλαξα εγώ και τα βλέπω έτσι; Μήπως δεν με θέλουν πια; Μήπως έχω κάνει κάτι λάθος; Και πάλι όμως κρύβεσαι και προσπαθείς να λύσεις τα προβλήματα σου εκφράζοντας τα σε ένα blog το οποίο ο Θεός ξέρει αν το διαβάζει κανείς! Θες να τους μιλήσεις, και μετά σκέφτεσαι πως αν τους μιλήσεις, ίσως τσακωθήτε, και μάλιστα άγρια. Κανένας από αυτούς δεν με ρώτησε πως νιώθω. Δεμένες σαν δύο κρίκους, μιλάνε και σπέρνουν την καταστροφή στην ψυχή μου. Κι εγώ τι κάνω; Σωπαίνω ακόμα περισσότερο. Όλο αντιθέσεις... Δεν είναι αυτές που γνώρισα! Δεν είναι αυτές που ήξερα... Μια βραδιά όλο αντιρήσεις, διαφωνίες και παράπονα. Είπε "δεν με πήρες ούτε ένα τηλέφωνοοο!" είπα "ήμουν διακοπές, χωρίς κάρτα!". Δεν με ρώτησε καν πως πέρασα. Βασικά, δεν με νοιάζουν αυτά... Με νοιάζει μόνο αν αυτό έγινε μόνο για μια νύχτα ή θα συνεχίσει για πάντα.. Ίσως να μην το αντέξω για πολύ. Ίσως να κάνω σε όλα λάθος. Δεν μου χαμογελάει όπως έκανε παλιά.........................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου