Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

*Far away... This ship has taken me far away!

Μμμ ίσως να 'ναι λίγο αργά, [2:58 το πρωί], αλλά τι να κάνουμε! Τώρα μου ήρθε η όρεξη να γράψω... Μέσα στο μαύρο της νύχτας και κοιτάζοντας τ' αστέρια, που μοιάζουν με κομμάτια που έχουν φύγει καταλάθος από το τεράστιο και λαμπερό φεγγάρι... :) Βασικά, για να πω την αλήθεια, δεν έχω κάποιο θέμα να θίξω:/ Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο να πω. Μπορώ απλά όμως να αφηγηθώ πως περνώ στις διακοπές μου!

Η αλήθεια είναι οτι αυτό το καλοκαίρι, ξεκίνησε κάπως... μμ.. "πωωω τι θα κάνω τρεις μήνες μέσα στο σπίτι;" αλλά μου φαίνεται ότι είχα ένα μεγάλο λάθος! Αυτό το καλοκαίρι, μοιάζει να είναι πιο περιπετιώδες και πάνω απ' όλα πιο ξεκούραστο απ' οποιοδήποτε άλλο! Νιώθω μια αναζωογόνηση, μια ξεκούραση, μια χαλάρωση... Μέσα σε ένα καλοκαίρι έχω γνωρίσει περισσότερο κόσμο απ' ότι θα γνώριζα σε 200 χρόνια! Μα δεν είναι πολύ τέλεια η υγειής κοινωνική ζωή;^^ Συνέχεια μιλάω, πάω βόλτες, γελάω, κουτσομπολεύω(Α), ΚΟΙΜΑΜΑΙ:ρ Μ' αρέσει.. Και πίστευα οτι αυτό το καλοκαίρι θα έμοιαζε με ένα τεράστιο FAIL. Πόσο ανάλαφρες και ξεκούραστες μπορεί να είναι οι βραδινές περιπλανήσεις στον Κούλε; Πόσο τέλεια μπορεί να περνάω με την περέα μου για ψώνια; Πόσο ΓΑΜΑΤΑ είναι όταν γνωρίζεις καινούργιο κόσμο καθημερινά; Περίεργα πράγματα συμβαίνουν, που ούτε καν εγώ τα πιστεύω!:Ο Το μόνο που με νοιάζει είναι το πότε θα πάω στην επόμενη συναυλία που θα υπάρξει στο Ηράκλειο. Τέλος οι σκοτούρες, τέλος τα βάσανα! Αρχίζουμε από την αρχή, και υπόσχομαι ότι αυτό το καλοκαίρι δεν θα αφήσω κανέναν και τίποτα να μου το χαλάσει;) Θα μείνει αξέχαστο:D

Καληνύχτα [άντε να δούμε αν κοιμηθώ επιτέλους], 
Tep* 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου