Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Μμμ.. Μυρίζει καλοκαίρι!

Καλησπέρα, καλησπέρα, καλησπέρα σε όλους! Κατ' αρχάς θα ήθελα να πω ένα μέγααααααααααααααλο συγνώμη γιατί παραμέλησα πάρα πάρα πολύ το blog, αλλά και τους αναγνώστες μου:)


Σήμερα, 1 Ιουνίου, -καλό μήνα btw-, πρώτη μέρα του υπέροχου καλοκαιριού μας, κάθε ταλαίπωρος μαθητής κάθεται και διαβάζει για το μάθημα που θα δώσει αύριο! Και πείτε μου εσείς, έχετε μυαλό για διάβασμα; Έχετε μυαλό για να ανοίξετε αυτό το μικρό αλλά πολύ βαρετό πράγμα που λέγεται βιβλίο; Μα στο Θεό τους! Βασανιστήρια μας κάνουν; Γιατί εγώ προσωπικά, προτιμώ να πάω θάλασσα, να κάνω την ηλιοθεραπεία μου, και να δροσιστώ βρε παιδί μου! 

Μα ποιός έχει όρεξη να σηκώνεται πρωί πρωί να πάει να δώσει; Εδώ δίπλα μας έχουμε θάλασσα... Έχουμε το κύμα να χτυπάει τα τεράστια βράχια και να εξαπλώνεται σε όλη την παραλία σχηματίζοντας καμπυλωτά σχέδια... Τα παιδάκια να παίζουν με τα κουβαδάκια τους-και ως γνωστόν μετά τα "μεγάλα" παιδιά να τους χαλάνε τα καστράκια. Και σε εμένα αυτό έκαναν-, την άμμο να καίει από τον απέραντο ήλιο, μαυρίζοντας(και καίοντας-.-) τα κορμιά όλης της Ελλάδας, τα κοντινά περιπτεράκια-μπαράκια να έχουν τέρμα την μουσική, και όλοι να τρώνε λαχταριστό, κρύο παγωτό, μέσα στην αφόριτη ζέστη! Και μετά απ' όλα αυτά, και αφού καθένας από εμάς αυτό σκέφτεται, έχουν την απαίτηση να κάτσουμε σπίτια μας διαβάζοντας αυτές τις μπούρδες που λένε τα βιβλία-.-

Μα είναι αντιδεοντολογικό! Είναι εποχή αυτή για διάβασμα; Και μετά από αυτήν την άχρηστη άνοιξη, που ήταν γεμάτη βροχές, το μόνο που σκεφτόμαστε, είναι να πάμε θάλασσα! Και πόσους ζηλεύω, που ήδη έχουν κάνει το πρώτο τους μπάνιο... Και εγώ ούτε ένα!-.-

Αλλά αφού έτσι πρέπει, έτσι θα γίνει. Άσε τώρα τον υπολογιστή και διάβασε. Πρέπει!
Σας χαιρετώ λοιπόν και σήμερα, και καλή συνέχεια! Το μόνο που μας μένει είναι να μετρήσουμε αντίστροφα για το τέλος των εξετάσεων.

* 9 days left! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου