Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Όνειρα, όνειρα...*

Φυσικά, όπως είδατε από τον τίτλο, έχω σκοπό να μιλήσω για όνειρα.. Όχι όμως αυτά που βλέπουμε το βράδυ στον ύπνο μας, γιατί πραγματικά η "συζήτηση" θα ήταν ποοοοοολύ άκυρη.

Προτιμώ λοιπόν να μιλήσω για τα όνειρα που βγαίνουν απ' τις καρδιές μας, από τα βάθη των ψυχών μας, και μας κάνουν να έχουμε στόχους και μεγάλες επιθυμίες:)

Κάποια όνειρα, είναι άπιαστα, ή πολύ δύσκολα να τα κάνεις πραγματικότητα! Μια φίλη μου για παράδειγμα, περιμένει ακόμα τον πρίγκιπα με το άσπρο του άλογο.. Ακούγεται χαζό, δεν λέω, αλλά αφού αυτό θέλει, κανείς δεν μπορεί να την εμποδίσει να το ζητάει... Η κολλητή μου, έχει βάλει ως στόχο, να πάει να σπουδάσει στο ΛΟΝΔΙΝΟ:) Αυτό δεν είναι καθόλου άπιαστο! 

Το μόνο που χρειάζονται τα όνειρα είναι προσπάθεια... Προσπάθεια να ξεπεράσεις τον εαυτό σου και να θυσιάσεις -καμιά φορά- τα πάντα για να τα πραγματοποιήσεις! Δεν είναι καθόλου εύκολο... Καταρχάς, πρέπει να το πιστεύεις, και να ξέρεις ότι κανείς δεν μπορεί να στο στερήσει! Αν έχεις θέληση- και δεν το κάνεις επειδή πολύ απλά και όλος ο κόσμος αυτο θέλει, ναι, έχω ακούσει και τέτοια- μπορείς να κάνεις τα πάντα...

Εγώ προσωπικά, έχω μάθει ότι αν δεν έχεις όνειρα δεν είσαι "ζωντανός" άνθρωπος! Εμένα το μεγάάάάλο μου και παντοτινό όνειρο, το οποίο είχα από μικρό παιδί, είναι να γίνω γιατρός! Είναι κάτι που απλά με τραβάει, μου αρέσει, και θέλω να κάνω παγματικότητα! Βάζω όλα μου τα δυνατά για να μην αποτύχω... Ποιός ξέρει; Ίσως μια μέρα να γίνει πραγματικότητα και να έχουν πιάσει τόπο οι κόποι μου:')

Εσάς ποιό είναι το μεγαλύτερο σας όνειρο; Τι θέλετε να κάνετε στη ζωή σας; Θέλω πολύ να ακούσω:)





*Πέρα μακριά, λούζονται στο φως του ηλίου τα μεγαλύτερα όνειρά σου. Ίσως ποτέ να μην τα φτάσεις, αλλά μπορείς να κοιτάζεις ψηλά και να βλέπεις την ομορφιά τους, να πιστεύεις σ' αυτά και να ακολουθείς το δρόμο τους...*
                                                                     Άλκοττ Λουϊζα Μέι

2 σχόλια:

  1. Ο.Ο (ειμαι ασχετη αλλά) το όνειρό μου είναι να ταξιδέψω στην ιταλία , να μείνω και να σπουδάσω στην Θεσσαλονίκη με την συντροφιά των ατόμων που υπεραγαπώ και με τον καημένο τον ιππότη στο άλογο που ακόμη περιμένω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είσαι καθόλου άσχετηηηη! Σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου, να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα! Σου αξίζουν!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή