Τρίτη 26 Απριλίου 2011

You are the music in me...(8)

Αρχίζω πολύ απλά θέτοντας μία ερώτηση. Υπάρχει μέρα την οποία να μην ακούτε μουσική; Δεν ξέρω για εσάς, όμως εγώ, χωρίς μουσική, δεν ζω!

Είναι όμως εύκολο να απαντήσεις αυτή την ερώτηση... Η μουσική υπάρχει παντού γύρω μας! Στον υπολογιστή, στα παιχνίδια, στην τηλεόραση, στο δρόμο, στο αυτοκίνητο... Παντού ακούς μουσική, θες δεν θες:Ρ  Όμως και πάλι, μουσική σημαίνει ΖΩΗ. Σημαίνει ΖΩΝΤΑΝΙΑ. Σημαίνει ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ. Σημαίνει ΠΑΘΟΣ. Σημαίνει γενικά ότι κάποιος είναι "ζωντανός" και "θέλει να ζήσει".

Εγώ όμως δεν θα το κουράσω αυτό το θέμα με τη μουσική γιατί δεν θα τελειώσω ποτέ... χαχα. Θα μιλήσω για την δική μου αγαπημένη μουσική! Και πάλι, κυριαρχεί το ροκ;)

Paramore!
Το αγαπημένο μου ξένο ροκ συγκρότημα;) Πραγματικά, μην αρχίσω να τους ακούω.. :) 
 ένα από το αγαπημένο μου κομμάτι τους<3 Η τραγουδίστρια, ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ να το πω κι ετσι ;)


Green Day!
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια... Απλά τους λατρεύω<3

Placebo & Nirvana!
Αγαπημένα, φανταστικά, διάσημα συγκροτήματα. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει ακούσει έστω ένα τραγούδι τους...




Φυσικά, δεν μ' αρέσουν μόνο 3 συγκροτήματα, απλά είναι πάρα πάρα πολλά για να τα αναφέρω όλα.. Μπορώ όμως να σας τα πω ονομαστικά:)

Deep Purple, Guns 'n Roses, Muse, Ramones, My Chemical Romance, Evanescence, Nightwish, Metallica, Linkin Park, One Republic, Panic! at the disco, Queen, Rolling Stones, 3 Doors Down, ACDC, Doors, The Sunday Drivers και ένα σωρό άλλα:) 
Η μουσική, δεν περιορίζεται σε ένα-δυο συγκροτήματα που σ' αρέσουν...Η μουσική δεν φοράει παρωπίδες... Απλά εξαπλώνεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου