Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Things Change*

Φυσικά είμαι αποφασισμένη ότι στη ζωή μου όπως και στην ζωή όλων των ανθρώπων θα γίνονται αλλαγές. Άλλοτε κακιές κι άλλοτε καλές. Στην συγκεκριμένη φάση τις ζωής μου, οι αλλαγές έχουν φτάσει στο απροχώρητο. Πρώτη και μεγαλύτερη η μετάβαση μου από το Γυμνάσιο στο Λύκειο. Και ναι! Τα σχολεία άνοιξαν!  Όμως υπάρχει κ' ένα "αλλά". Δεν με ενδιαφέρει το πρωινό ξύπνημα, το διάβασμα και τα διαγωνίσματα. Έχω πείσμα, και άλλωστε, έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι θα κάνω τα πάντα για να καταφέρω να φτάσω το όνειρο μου. Ακόμα κι αν αυτό πάρει καθημερινό διάβασμα μέχρι σκασμού! Τέλος πάντων, το μόνο που μάλλον με προβληματίζει, είναι η εικόνα που φέρνω στους γύρω μου. Θα 'θελα πάάάάρα πολύ να μάθω τι σκέφτονται για μένα οι νέοι μου συμμαθητές.. Θα 'θελα να ήξερα αν στα μάτια τους φαίνομαι σαν ένα μικρό χαζό κοριτσάκι, ή σαν ένα παιδί που μπορεί να σταθεί αντάξιο σε μια καινούργια παρέα. Νιώθω άβολα, και νομίζω λίγο πολύ όλοι μας το έχουμε ζήσει αυτό κάποιες φορές=/ 25 παιδιά στην τάξη και ζήτημα να ξέρω τα 10. Τι κάνεις εκεί; υπομονή;) Θα σε γνωρίσουν, και θα σε συμπαθήσουν γιατί είσαι ο εαυτός σου. Και ναι, μπορεί να κρύβω τις σκέψεις μου από τους γύρω, θέλοντας να καταφέρω να μην καταλάβουν αυτή τη ντροπή και την αμφιβολία που νιώθω μέσα μου, γιατί απλά προσπαθώ να γίνω όσο πιο προσιτή γίνεται σε αυτούς! Τεσπα. Δεν το κουράζω άλλο. Εμμ μιλούσαμε για αλλαγές. Μια άλλη αλλαγή με τη μεταφορά μου στο Λύκειο, είναι ότι έχασα την παρέα:/ Δυστυχώς, χωριστήκαμε λόγω των τμημάτων. Τα διαλείμματα βέβαια είμαστε μαζί. Μπορώ να το σκεφτώ κι αλλιώς. Είναι μια ευκαιρία να δω πως θα ανταπεξέλθω στην νέα μου πρόκληση! Γνωριμίες παντού;) Αλλαγή νούμερο 3. Παιδιά που συμπαθώ άπειρα πχ ο κακός Μάνος Α. ή Κώστας Π.  ήρθαν, και πάμε πλέον στο ίδιο σχολείο. Μπορεί να είμαι μαζόχα, αλλά περνάω καλά μαζί τους. Μάνοοο! Μην σταματήσεις να με πειράζεις! & Κώστα μην σταματήσεις να με φωνάζεις Τερψιθέα^^ Αλλαγή νο4. Πάχυνα-.- ναι ναι ναι ήμουν χοντρή και έγινα τοφάλα τώρα-.- Από Δευτέρα δίαιτα*.* [δεν ξέρω πόσες φορές μπορεί να έχω πει στη ζωή μου αυτή την πρόταση:Ρ]  


Χμ. Μπορεί να έχω κ' άλλες αλλαγές αλλά δεν μου 'ρχονται τώρα. Ούτως ή άλλως, οι αλλαγές ποτέ δεν σταματάνε;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου