Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΨΕΜΑΤΑ.

Μεγάλα, μικρά, σε πληγώνουν, δεν σε πληγώνουν... Κάθε είδους ψέμα, είναι ΨΕΜΑ και κάνει την καταστροφή του. Είτε μεγάλη είτε μικρή. ΟΚ. Δικαίωμα σου να πεις ένα ή πολλά ψέματα, αλλά πάντα πρέπει να έχεις και να παίρνεις την ευθύνη των πραγμάτων που λες και κάνεις. Δεν έχεις κανένα μα κανένα δικαίωμα να ελέγχεις και να κάνεις τον άλλο χάλια, μόνο και μόνο επειδή έτσι σου κάπνισε, και ήθελες να πεις ένα ψέμα ή επειδή θέλεις για κάποιο λόγο να πεις την αλήθεια. Εντάξει, δεν λέω, κι εγώ σαν άνθρωπος που κάνει λάθη, λέω ψέματα.. Αλλά ποτέ δεν έχω πει εις βάρος κάποιου άλλου. Γιατί πάντα πριν πω κάτι, όπως λέει και η μαμά μου "βουτάω τη γλώσσα μου στο μυαλό". Είναι εντελώς εκνευριστικό! Και εντάξει χέστηκα αν εσύ γουστάρεις να λες ψέματα. Εμένα γιατί όμως να με παίρνει η μπάλα; Για να βγεις εσύ καθαρός; Ε όχι, δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι. Είναι στιγμές που σκέφτομαι ότι χωρίς ψέματα ο κόσμος δεν θα είχε καταντήσει όπως τώρα. Όλα μέσα στην ψευτιά, στην απληστία, στην κλεψιά. Και δεν μιλώ φυσικά ΜΟΝΟ για τους πολιτικούς μας-που στο κάτω κάτω εμείς θέλαμε και τα πάθαμε, γιατί εμείς τους ψηφίσαμε. Και μη ακούω βλακίες του τύπου "δεν το ξέραμε ότι θα καταντήσουμε έτσι". Το ήξερες, αλλά ποτέ δεν φανταζόσουν ότι θα χτυπήσει κι εσένα. Φταίω κι εγώ, κι εσύ, και όλοι!- αλλά ας το αφήσω αυτό το θέμα(θα το αναλύσω άλλη φορά). Αρχίζεις από μικρός να ζεις μέσα στην ψευτιά. Από ένα τόσο δα μικρό ψεματάκι που θα πεις στους γονείς σου τύπου "δεν έφαγα εγώ τη σοκολάτα", και σιγά σιγά εξελίσσεσαι ένα τεράστιο τέρας ψευτιάς. Λες καθημερινά ψέματα μικρά ή μεγάλα. Το ίδιο κάνεις στο κάτω κάτω. Και μετά σου φταίω εγώ ή ο άλλος. Ώσπου στο τέλος δεν σε θέλει κανείς, και τρέχεις να κρυφτείς πίσω από τις ενοχές και τις τύψεις σου. Και μην ακούω "εγώ δεν λέω ψέματα". ΨΕΜΑ θα είναι κι αυτό. Μην γίνεις κι εσύ τέρας, σε παρακαλώ...=/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου