Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Ασχετίλα ρε φίλε!

Αυτό το "τα ξέρω όλα" ενώ στην πραγματικότητα δεν ξέρεις τίποτα, είναι ένα πράγμα που μπορεί να με κάνει έξω φρενών. Δεεεεν κατάλαβα κύριος! Που πας χωρίς να ξέρεις τις χημικές ενώσεις που έχει το εξώφυλλο του βιβλίου  της Χημείας; -.- Γελάνε όλοι μαζί σου ρεεε! Φυσικά είμαι σίγουρη ότι σε κάποια τάξη, κάποιος καθηγητής θα σας έχει τύχει, που να είναι γκαβός, χαζός, άσχετος, και πάνω απ' όλα ξερόλας! Μιλάω για τον καθηγητή της Φυσικοχημείας μου. Αυτός ο άνθρωπος είναι πραγματικά πολύ περίεργος. Είμαι σίγουρη ότι τρελαίνετε με τις ερωτήσεις που του κάνω κάθε φορά και πιστεύω πως πριν το μάθημα σκέφτεται "πως θα αντιμετωπίσω πάλι αυτό το κωλόπαιδο με τις ερωτήσεις που κάνει;". Στην πραγματικότητα με φοβάται, και είμαι σίγουρη γι' αυτό. Μια από τις πιο τρομακτικές στιγμές που έχει ζήσει στη ζωή του ήταν όταν τον ρώτησα τι σημαίνει η χημική ένωση CH9COOC2H5 -που προφανώς θα έκανε εντύπωση στον καθένα- και ήταν γραμμένη πάνω στο εξώφυλλο της Χημείας, και η απάντηση του ήταν "εεε αυτό είναι οξύ.. εε όχι όχι! κετόνη! εε.. βασικά δεν είναι για σένα" . Και ρωτάω εγώ: ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ; Μου 'χεις βγάλει ένα Πανεπιστήμιο και είσαι και καλά μορφωμένος. Ωραία μόρφωση! Να τη βράσουμε να πιούμε το ζουμί της! ΟΥΤΕ το 1/4 της τάξης καταλαβαίνει το μάθημα του... Και όταν έγινε η συζήτηση με τον ίδιο σχετικά με τα προβλήματα μας μ' αυτόν, η απάντηση του ήταν "άμα το 1/4 κατάλαβε είμαι υπερευχαριστημένος!" Εε βέβαια, τόσα χρόνια έχεις μάθει να μην καταλαβαίνει κανείς.. Τώρα που κατάλαβε το 1/4 (όλο το ένα τέταρτο κάνει φροντιστήριο) είναι ευχαριστημένος γιατί πέτυχε να μάθει Φυσική σε 5 μαθητές. Ξεφτύλα ρε! Τα συμπεράσματα δικά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου