Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

?

Νιώθω μια απέραντη μελαγχολία. Κάτι βασανίζει το μυαλό μου. Δεν ξέρω που πατάω και που βρίσκομαι. Πιέζομαι. Ίσως να φταίει το ότι τώρα τελευταία ζορίζομαι, μιας και πολλά πράγματα για μένα είναι καινούργια. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΧΩ! Βασικά ξέρω ένα πράγμα που έχω. ΠΑΡΕΑ. Ξέρω ότι υπάρχουν φίλες και φίλοι που νοιάζονται για μένα:) Μερικές φορές όμως χάνομαι. Χάνομαι απ' όλους κι απ' όλα, και περισσότερο απ' αυτή την πολυπόθητη παρέα. Όμως ξέρω, δεν με ξεχνάνε. Ξέρω ότι μ' αγαπάνε και θα τους αγαπάω κι εγώ! Κορίτσια τα οποία αγαπώ, έχουν χαθεί [έστω προσωρινά], χωρίς να ξέρω το λόγο. 


Αδελφή Ψυχή μου<3 Δεν θέλω να σε χάσω. Σ' αγαπώ! 
Κατερινάκιιι μουυ<3 Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος. Αυτές τις μέρες θέλω να σε δω! Να βρεθούμε!
Γιωργάκο!<3 Εμείς μιλάμε που και που, αλλά όχι κι όπως παλιά. Αλλά και να μην μιλάμε ξέρω ότι δεν με ξεχνάς:) Ενθουσιασμένος όπως πάντα!:*
Κλειούλααααααααααααααααααααα<3 Είσαι μια γκαβή, χαζή παράορη, ηλίθια κοπέλα που αγαπάω πολύύύ^.^ Πες πως γίνεται να περνάμε γαμάτα όταν είμαστε μαζί. ΠΑΝΤΑ γίνεται αυτό! Όποτε είμαι χάλια, θυμάμαι τις στιγμές μας και γελάω. Με κάνεις συνέχεια χαρούμενη! 
Τέλος, είναι μια κοπέλα, μια πανέμορφη κοπέλα, που περνάει πολύ δύσκολα αυτόν τον καιρό. Είσαι το Α και το Ω για μένα. Αυτό μόνο. Είσαι το κορίτσι που ξέρω ότι δεν θα με ξεχάσει ποτέ. Είσαι το κορίτσι που πάντα θα παίρνω δύναμη απ' αυτή. Είναι το κορίτσι που ξέρω ότι θα με αγαπάει. Είναι το κορίτσι που ξέρω ότι πάντα θα νοιάζεται για μένα.


Ξέχασα να αναφέρω την καινούργια μου τάξη! ΟΚ. Στην αρχή τους είχα παρεξηγήσει, νόμιζα ότι ήταν όλοι φλωράκια:Ρ Τώρα όμως άλλαξα γνώμη! Περνάω καλά εκεί μέσα:) Μπροστινές μου!<3 Σας συγχαίρω που με αντέχετε ακόμα. Ειδικά η Γιασεμή! Για μένα είστε οι καλύτερες μες την τάξη. Μην φύγετε! 


Μην ξεχνάμε και τα παιδιά από τους Ορίζοντες.  Σοφία, Δήμητρα, Ηλιάνα, Μάνος, ΚΑΛΛΙΑΤΟΥΛΙΝΙ<3 ! Τι ωραία που περνάμε ρε!:) Μόναχοοοοοοοοοοοοοοοο ερχόμαστεε^^






Βασικά πιάστηκε το χέρι μου. Είναι και αργά, οπότε καληνύχτα:*
                                    Φιλούμπες στα μούτρα σας χχχ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου