Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Σύνοψη του κεφαλαίου 2011(:

Και έτσι λοιπόν παίρνω εγώ τη ζωή. Κάθε χρόνος είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο, το οποίο πρέπει να καταλάβεις-να αφομοιώσεις. Είναι πολύ δύσκολο να συνοψίσεις έναν ολόκληρο (όχι και τόσο καλό) χρόνο μέσα σε μία πραγραφούλα. Αλλά ας τα πάρουμε ένα-ένα:
Σε προσωπικό επίπεδο 
 Ιανουάριος 2011. Έχω μπουχτίσει από το σχολείο (αν και στους βαθμούς τα πήγα μια χαρά), και περιμένω να τελειώσει αφού ξέρω ότι είμαστε σχεδόν στη μέση της σχολικής χρονιάς. 3η Γυμνασίου: Η τάξη που δυστυχώς  αποχαιρέτησα το υπερτέλειο τμήμα μου! Να ξέρετε ότι όλοι μου λείπετε πολύ( υπάρχουν & εξαιρέσεις) =( Αγαπάκης πρώτος πρώτος! Εσύ μούργο μαζί με το Χρήστο ήσασταν οι αδυναμίες μου μέσα στην τάξη.. Μόνο που τον Χρήστο τον βλέπω! Έλα 11ο ρε! Φλεβάρης-Μάρτης-Απρίλης-Μάης-Ιούνιος 2011. Σχολείο, εξωσχολικά, και που και που καμιά βόλτα το πολύ μέχρι τις 11.00. Δίνω 589430420 διπλώματα μπας και τα περάσω, αλλά πουυυυυυ! Εντάξει, ήταν πολύ ψυχοφθόρο. Πόσο βαρετή ζωή Θεέ μου! Τώρα καταλαβαίνω πόσο λάθος έκανα που άφηνα τον χρόνο μου να φεύγει έτσι.. Έγιναν πολλά όμως! Πέρασε το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού, οι τσακωμοί με τη Στέλλα, οι διάφορες αγαπησιάρικες συζητήσεις και τα γέλια με την Κλειώ.. Υπόσχομαι να μην ξαναγίνει. Ιούλιος-Αύγουστος 2011. Και τώρα αρχίζει το καλό. Μέσα μου "καλοκαίρι, και τι έγινε; Απλά δεν θα ξυπνάω πρωί".. Μετά όμως εξελίχτηκε πολύ πιο τέλειο απ' ότι το φανταζόμουν! Παρά το γεγονός ότι κάθε μέρα το πρωί είχα αγγλικά -πράγμα το οποίο δεν με κούρασε καθόλου γιατί γνώρισα υπέροχα άτομα- είχα όλη την υπόλοιπη ημέρα ελεύθερη να την αξιοποιήσω όπως θέλω. Και μπορεί να μην πήγα διακοπές, όμως ξέρω πλέον ότι πέρασα πολύ πιο ωραία παρά αν είχα πάει διακοπές. Βραδιές με τα κορίτσια του 13ου με έκαναν όλο και πιο χαρούμενη, πιο κοινωνική. Μαρ, Κατερίνα και τα λοιπά κορίτσια, ευχαριστώ για την όμορφη συντροφιά σας! Δεν έλειψαν βέβαια και οι βλακείες και οι βόλτες με την Κλειώ.. ;) Γενικά το καλοκαίρι θα μου μείνει αξέχαστο, και αν και δεν πολυσυμπαθώ τα καλοκαίρια -προτιμώ τον χειμώνα δίπλα στο τζάκι- πιστεύω ότι αυτό ήταν το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου. Γνώρισα αρκετά παιδιά, έκανα χαβαλέ, σοβαρές και χαζές συζητήσεις, και όλα αυτά με πρόσωπα που αγαπώ! 30 Αυγούστου 2011-> η Τεπ* γίνεται επιτέλους 15! Γερνάς και δεν θα το πάρεις χαμπάρι.. Ζήσε τη στιγμή! Σεπτέμβρης-Οκτώβρης-Νοέμβρης-Δεκέμβρης 2011. Δυστυχώς η περίοδος χάριτος έληξε. Το σχολείο άρχισε για άλλη μια φορά και "Ωωω Θεοίί" πάω Λύκειο! Να πω την πικρή μου αλήθεια, ακόμα δεν έχω προσαρμοστεί. Ο Σεπτέμβρης άρχισε λίγο χαλαρά, 'νταξ είχα ακόμα στο νου μου τις καλοκαιρινές αναμνήσεις.. Οκτώβρη Δεκέμβρη όμως άρχισαν τα ζόρια. 10 ώρες φροντιστήριο την εβδομάδα αντέχεις δεν αντέχεις (αν και βέβαια υπήρχουν και ωραίες στιγμές εκεί, με τα γαμάτα παιδιά:$ ). Και έπειτα, ποιός έχει το νου του στο διάβασμα όταν τον απασχολούν διάφορα δυσάρεστα προσωπικά θέματα; ΣΚΑΤΑ. Γι' αυτό και είχε πέσει τόση μελαγχολία στα προηγούμενα άρθρα χδ Αλλά σιγά σιγά επανέρχομαι στα φυσιολογικά πλαίσια της τρέλας. Φτιάχνω ξανά το δικό μου συννεφάκι μπας και μπορέσω να επιζήσω σώα. Ευτυχώς το συννεφάκι έπιασε τόπο, μαζί με λίγη καλή παρέα που είχα όταν τη χρειαζόμουν. -ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ξέρετε εσείς..- Βεβαίως, δεν μπορώ να ξεχάσω την υπέροχη καινούργια μου τάξη, που στη αρχή ήταν ξενέρωτη αλλά μετά τη συνήθισα και μάλιστα απέκτησα ισχυρούς δεσμούς με κάποια άτομα.. Επίσης ξέρετε:)  Και ήρθε και η παραμονή Πρωτοχρονιάς. Ήρθε ο καιρός που κάνω την αυτοκριτική μου. Μπορώ να με χαρακτηρίσω ως αρκετά φιλικό παιδί με ανησυχίες και όνειρα για το μέλλον. Εκδικητική -πάάρα πολύ- και πεισματάρα σε πολλά θέματα. Κατάφερα όμως ένα πολύ μεγάλο κατόρθωμα όλον αυτό το χρόνο. Να σχηματίσω την black list. Εσείς που δεν αξίζετε και δεν αξίζατε ποτέ μπαίνετε εκεί. Όπως λέει και ο Άσαρκος: Ξέρω ποιοί άνθρωποι είναι δίπλα μου, τους σέβομαι, τους αγαπώ, τους εκτιμώ και αυτοί επίσης.. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥΛΟ! Έτσι κι έγινε.. Κατάφερα να ξεχωρίσω έστω και λίγο το καλό απ' το κακό.. Έφαγα "σφαλιάρες" και έγινα πιο δυνατή. 
Σε κοινωνικό επίπεδο
Και ναι λοιπόν, με χαρά ανακοινώνω σε όσους δεν το έχουν καταλάβει, πως η χρονιά αυτή ήταν ΣΚΑΤΑ με όλη τη σημασία της λέξεως! Πόσο άχυρο παίζει να 'χουν μέσα στα μυαλά τους οι πολιτικοί; Δηλαδή η βλακεία έχει και κάποια όρια ρε φίλε! Τέλος πάντων, το έτος 2011 θα γραφτεί στην ιστορία ως ένα πολύ δύσκολο για την Ελλάδα έτος.. Είναι η χρονιά που η Γερμανία εισέβαλε στην Ελλάδα βιάζοντας τη.. Είναι η χρονιά που όλο και περισσότεροι άνθρωποι κατάλαβαν πως είναι η ζωή στο πεζοδρόμιο.. Είναι η χρονιά της λιτότητας, της πείνας.. Και σα να μη μας έφταναν τα οικονομικά προβλήματα, είναι η χρονιά που τα κοινωνικά προβλήματα όλο και μεγαλώνουν. Όταν αντικρίζεις ένα γνωστό σου και δεν του λες καλημέρα, τότε είναι το σοβαρό πρόβλημα. Όταν δεν έχεις μάθει να λες ευχαριστώ, τότε είναι που δεν αξίζεις σαν άνθρωπος. Κανείς όμως δεν τα βλέπει αυτά. Ο καθένας για τον εαυτό του είναι ολόσωστος. "Μα εγώ ποτέ δεν.." Κι όμως. Το έκανες! Κι εγώ, κι εσύ, κι αυτός! Στόχος μου είναι να προβληματίσω καθένα που μπορεί έστω και για ένα λεπτό να διάβασε τις μπούρδες μου. Μήπως τελικά για όλα όσα γίνονται γύρω σου, φταις ΚΑΙ ΕΣΥ;




Ευτυχισμένο έτος το 2012! Να είμαστε καλά με υγεία, και με λίγη προσπάθεια όλα θα μπορέσουν να αποκατασταθούν.. Σε σένα που ζεις στο παγκάκι, απλά κάνε υπομονή.. Σε εσένα που ζεις στα πλούτη, απλά δώσε ελεημοσύνη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου