Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Θα είμαι πάντα εκεί!=)

Ναι ναι είναι για σένα:) είσαι ένα μοναδικό πρόσωπο στη ζωή μου! Είσαι κάτι ξεχωριστό απο όλους τους υπόλοιπους που έχουν περάσει απο δίπλα μου.. Είσαι η μόνη που μπορείς να με κανείς καλα! Μαζί σου βρίσκω τη δύναμη να αντιμετωπίσω δύσκολες καταστάσεις, να ξανά σκεφτώ πράγματα τα οποια έχω κάνει λάθος, να πω συγνώμη, να είμαι ο εαυτός μου! Γιατί αυτό είναι που έχει σημασία.. Το να έχεισ πραγματικούσ φίλους σημαίνει να είναι πάντα εκεί για σένα.. Είναι αυτο το κάτι που μου δίνεις.. Κάτι που δεν μπορεί κανείς να το βρει σε χάρτη.. Μου προσφέρεις ηρεμία ακόμα κι αν όλα γύρω μού είναι μπερδεμένα.. Όταν είμαι μαζί σου δεν φοβάμαι κανένα! Και ξέρω πως πάντα θα είσαι εκει για μένα ακόμα κι αν δεν είμαστε κοντά.. Σαν τ αστέρια! Δεν είσαι ψεύτικη και το έχεις αποδείξει;) εδώ και χρόνια.. Απο την Τρίτη δημοτικού! Και έτσι θέλω να μείνεις.  Δίπλα μου! Να μη φύγεις ποτέ.. Δεν θα ξεχάσω τη μέρα που κάναμε όνειρα, τη μέρα που είχαμε "μαστουρωσει", την κάθε μέρα που περνάμε τέλεια!  Κι αν μου σπάς τα νεύρα κάποιες φορές, κι αν νευριαζω, κι αν θέλω να σε σκοτωσω,  το μόνο που ξέρω είναι πως αν δεν υπήρχες δεν θα υπηρχα! θα ήμουν ένα κορίτσι απλό σαν όλα τα αλλά. Τωρα όμως νιώθω ξεχωριστή! Νιώθω ξεχωριστή γιατί με κανείς εσυ να νιώθω ξεχωριστη:) εσυ είσαι αυτή που με κανείς να ΕΊΜΑΙ ξεχωριστη. Κι αυτο θα πει φιλια. Πραγματική φιλια! Σ ΑΓΑΠΩ! Είναι άνθρωποι που σε κάνουν να νιώθεις χαρούμενο, απίθανο, και ευτυχισμένο που μεγαλώνετε μαζί. Κι αυτός ο άνθρωπος είσαι εσυ.. Ακόμα κι αν κάνουμε πολλές μέρες να συναντηθούμε τίποτα δεν άλλαζει! Όλα είναι σαν να σε συνάντησα πριν λίγο.. Νιώθω περήφανη για σένα. Και στο κάτω κάτω δεν εχει σημασία τι θα γίνεις στο μέλλον. Σημασία έχει να μπορω κάθε μέρα να σου λέω καλημέρα!:') θα είμαι δίπλα σου για ότι χρειαστείς. Θα προσπαθήσω να ανταποδώσω όλα αυτά που έχεις κάνει για μένα! Θα προσπαθήσω να σε κάνω να γελάς όταν είσαι χάλια, γιατί νοιάζομαι όπως νοιάζεσαι κι εσύ! Μου λείπεις---

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου