Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Βασικά αυτή τη στιγμή γράφω χωρίς λόγο. Θέλω να αναλύσω όμως λίγο τι έχει συμβεί τις τελευταίες μέρες:


- Αίσθημα Επιτυχίας! Και ναι μωρή, μετά από υπεράνθρωπες προσπάθειες και την τύχη στο πλευρό μου, πήρα το Proficiency! Δάκρυσα από χαρά γι' ακόμα μία φορά. Μα τι ωραίο το αίσθημα της επιτυχίας.. Εντάξει δεν λέω τίποτα άλλο:Χ Θα με περάσετε για ψώνιο:Ρ


- Ωωω ρε μπλέξιμο! Είναι κάποιες φορές που χωρίς να δίνεις δικαιώματα μπλέκεις σε καταστάσεις που ούτε καν θα ήθελες να φαντάζεσαι. Και έρχεται η στιγμή που πρέπει να πάρεις μια σοβαρή απόφαση.......... Η δύσκολη αυτή στιγμή που ντρέπεσαι να ανακοινώσεις κάτι στον άλλο. Και αν το κάνεις, λες ότι δεν έπρεπε. Κι αν δεν το κάνεις λες ότι πρέπει. Εγώ το έκανα, και ακόμα νομίζω ότι έχω πάρει τη σωστή απόφαση. Ποιός ξέρει; Δυστυχώς κανείς δεν ξέρει τι έιναι λάθος και τι σωστό!


- Μα τι ωραίο που είναι να νιώθεις ότι σε εμπιστεύονται.. Τι ωραία που είναι να ξέρεις ότι όταν ο άλλος έχει ένα πρόβλημα θα έρθει να στο πει.. Αλλά φυσικά, η εμπιστοσύνη είναι κάτι επίκτητο. Το δημιουργείς και το καταστρέφεις μόνος σου! Εγώ ρουφιάνος σαν κάτι άλλους, δεν θα γίνω.


- Δύο υπέροχα πάρτυ! Χορέψαμε, ήπιαμε, διασκεδάσαμε, κοινωνικοποιηθήκαμε.. Μακάρι να ήταν όλα τα Σάββατα μου έτσι! :)




Αυτά τα λίγα γι' αυτή την εποχή. Πάντως είμαι πολύ χαρούμενη! Μες την καλή χαρά όλο τον καιρό! Μακάρι να μην μου χαλάσουν αυτή τη χαρά η θλίψη των βαθμών........................... ΧΔ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου