Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Μπορούμε να φανούμε χρησιμότεροι στην κοινωνία διορθώνοντας τα δικά μας λάθη, παρά προσπαθώντας να διορθώσουμε τα λάθη των άλλων.

Βασικά είναι λίγο μεγάλος για τίτλος, αλλά νομίζω ότι δεν έχω να γράψω και πολλά ακόμα, μιας και τα λέει όλα μόνος του. Κατ' αρχάς, θέλω να τονίσω, πως δεν υπάρχει "μα εγώ δεν το κάνω αυτό!". Έλα έλα όλοι το κάνουμε, και όλοι έχουμε πάρει ένα στραβό δρόμο επάνω στο θέμα. Ήταν λοιπόν το θέμα το οποίο είχα θίξει παλαιότερα, κι ενώ όλοι υποστήριζαν ότι θα μπορέσουμε να αλλάξουμε την κοινωνία μέσω εξεγέρσεων, εγώ πίστευα και ακόμη πιστεύω πως η κοινωνία δεν αλλάζει εάν ο καθένας από εμάς δεν κάνει την δική του ατομική προσπάθεια να αλλάξει. Δηλαδή πως περιμένεις να αλλάξουν οι άλλοι ενώ τους κρίνεις; Και πιστεύεις ότι αυτοί θα σε ακούσουν; γιατί να σας πω την αλήθεια, είμαι τόσο ξεροκέφαλη που εγώ αν μου πούνε να κάνω κάτι, κάνω το αντίθετο μόνο και μόνο για να τους μπω στο μάτι. Για παράδειγμα "αυτή η μπλούζα είναι ποζερίστικη".. Απάντηση; "Άντε μωρέ τούβλο να κοιτάξεις πως ντύνεσαι, παλιοηλίθια, και μετά κάνε κριτική στους υπόλοιπους." Και φυσικά την επόμενη μέρα αντί μία, θα έχω δύο ποζερίστικες μπλούζες, έτσι, για το γαμώτο. Τέλος πάντων, για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα, ήθελα να πω πως δεν μπορούμε να κρίνουμε κανένα. Εμείς τουλάχιστον, δεν είμαστε ικανοί. Δεν είμαστε σοφοί για να το κάνουμε αυτό. Μπορείς να πεις τη γνώμη σου πάνω σε ένα θέμα, αλλά όχι να προσπαθήσεις να αλλάξεις τη γνώμη του άλλου. Και είστε πολλοί που προσπαθήσατε να μου αλλάξετε τη γνώμη πάνω σε ένα θέμα. Τι να κάνουμε όμως, εγώ είμαι έτσι όπως είμαι. Ακόμα κι αν είμαι ο χειρότερος χαρακτήρας του κόσμου, ακόμα κι αν δεν με γουστάρει κανείς, τα θέλω είναι θέλω, τα πιστεύω πιστεύω, και ο χαρακτήρας μου αυτός που θέλω εγώ, και δεν έχω σκοπό να τον αλλάξω για κανένα και για τίποτα. Σταμάτα λοιπόν να με κριτικάρεις, και κοίταξε λίγο τη δική σου ζωή. Κάνε λίγο την περισυλλογή σου, σκέψου τι προσφέρει στην κοινωνία ο εαυτός σου -γιατί εγώ το κάνω κάθε βράδυ- και ύστερα, αν νομίζεις ότι είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ έχεις το δικαίωμα να με κρίνεις. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

2 σχόλια:

  1. wow it was pretty judjy !! But it was really nice and into the point ! :P People sould never try to poison anybody's mind just because they think they have the power to , just because they think that they know . You never know ! This is life an endless road of many new staff to learn . Personally I love this article ! One thing to remember is that if you wane not to be judged then you have not to judge , whenever you have right or wrong ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή