Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Time for changes!

Και καθώς χαλαρώνω κάτω από το ροζ παπλωματάκι μου, είπα να κάνω για ακόμα μια φορά την καυστική αυτοκριτική μου. Μέσα λοιπόν από τον σπαστικό βήχα και το πισι να με καίει -για την ακρίβεια ευτυχώς που το είχα πάνω μου και ζεσταινόμουν:Ρ- αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω εγώ και η ζωή μου, και γενικά ο χαρακτήρας μου. Αρχίζοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι δεν αλλάζω για κανένα και για τίποτα, δεν είμαι δα και τόσο κουτή. Αποφάσισα λοιπόν, να κάνω μια χρααααακ στο μυαλό μου και να σβήσω όσα με πλήγωσαν. Από εδώ και πέρα τα έχω με όλους καλά -εκτός από εξαιρέσεις που δεν γίνεται αλλιώς- και προσπαθώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Διότι εάν δε γινόμεθα (το σκότωσα!) καλύτεροι άνθρωποι, που οδεύουμε; στην καταστροφή. Έτσι λοιπόν, μέσα στις αποφάσεις μου, πρώτη και κύρια ήταν να κόψω το ειρωνικό ύφος μου και τα ξινά σχόλια μου. Θα προσπαθήσω, τουλάχιστον. Γιατί ξέρω πως κάποιες φορές μπορεί να λέω πράγματα που οι άλλοι δεν νιώθουν καλά να τα ακούνε. Τέρμα οι κακίες λοιπόν! Δεύτερη απόφαση ήταν όπως είπα και πριν να κάνω αυτό το χρακ και να τα σβήσω όλα. Δύσκολο, αλλά θα γίνει. Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός! Τρίτη απόφαση: Βρε γκαβό υποκείμενο! Κοίταξε να μη χάσεις τους ανθρώπους που είναι δίπλα σου! Χμ. Κλειώ εσένα δεν σε χάνω, σε έχω στανταράκι γιατί αγαπιόμαστε και είμαστε και γκόμενακια:δ Στέλλα, δεν το συζητώ καν, το έχουμε πει χιλιάδες φορές.. Κοριτσάρες από το σχολείο: Ευτυχώς που υπάρχετε κι εσείς και έχω έναν άνθρωπο να με στηρίζει και να μου κάνει παρέα στο σχολείο!<3 Σας αγαπώ πολύ:* (Ξέρετε εσείς) Θέλω να συνεχίσουμε την τρελοπαρέα όλα τα χρόνια του σχολείου<3 Τέταρτη απόφαση: Είμαι διατεθειμένη να συγχωρήσω ανθρώπους που έχουν κάνει λάθη. Δεν μπορώ όμως να ζητήσω εγώ συγνώμη, διότι το περισσότερο μερίδιο ευθύνης το έχεις εσύ-.-. Τέλος! Πέμπτη απόφαση: Εε, αυτή λέω να την κρατήσω για μένα και για την Κλειώ. Μόνο εσύ ξέρεις, και φρόντισε να μην το μάθεις κάποιος άλλος:* Αυτά ήταν λοιπόν. Ονειρογλυκοζαχαρωτοκαραμελογλυκά!<3 Καληνύχτες:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου