Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Να με λυπούνται οι άλλοι δεν το πάω, και κάνω πως δε σ' αγαπώ.. (Μητροπάνος)

Και ναι λοιπόν, είμαι κι εγώ μυστήρια ιστορία.. Κόντρα στην κάθε γνώμη και κατάσταση. Είμαι το μοτίβο αναρχικός χωρίς πράξεις. Αναρχικός μόνο με συναισθήματα και λόγο και όχι καταστροφές. Δεν θέλω κανένα να μου κάνει κουμάντο, και δεν έχω σκοπό να αλλάξω για κάποιον ή κάτι. Γιορτάζω όταν ο άλλος παίρνει το μάθημά του και αυτό που πραγματικά του αξίζει, και λυπάμαι όταν κάποια άτομα δεν καταλαβαίνουν ότι καταστρέφουν τη ζωή τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Ναι, μ' αρέσει να εκδικούμαι όποιον μου έκανε κακό και με πόνεσε, και να τον κοιτάω με το ειρωνικό μου βλέμμα. Και το χαίρομαι κι όλας! Αυτή είμαι όμως εγώ.. Και ξέρω ότι είναι λίγοι αυτοί που με αποδέχονται. Τι να κάνουμε όμως, δεν μπορούμε να ζούμε στον παράδεισο. Σίγουρα θα υπάρχουν και οι άνθρωποι που δεν βγήκαν τόσο αγγελικά πλασμένοι όπως εσύ. Τουλάχιστον εγώ τα λέω ΣΤΑΡΑΤΑ και όχι πίσω από την πλάτη σου..;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου